Biuro prasowe

Komunikaty prasowe

Kreatywna agencja eCommerce Ideacto w finale konkursu Power of Content Marketing Awards

14 maja 2015, 08:14, Ideacto

Znamy już finalistów konkursu Power of Content Marketing Awards 2015 – Szpalty Roku. Jest to jedyny w Polsce konkurs, który wyróżnia najlepsze projekty content marketingowe, oceniając pojedyncze narzędzia jakimi są media customowe, jak i całościową strategię komunikacji.

czytaj dalej

Ideacto stworzyło strefę Samsung w serwisie euro.com.pl

17 lutego 2015, 09:58, Ideacto

Kreatywna agencja eCommerce Ideacto zaprojektowała i wdrożyła strefę produktów Samsung Polska w sklepie online RTV EURO AGD. Shop in Shop (SiS) ma wspierać użytkowników euro.com.pl w wyborze i zakupie odpowiedniego sprzętu lidera na rynku urządzeń mobilnych. ...

czytaj dalej

Kreatywna agencja eCommerce Ideacto podsumowuje 2014 rok

5 lutego 2015, 16:15, Ideacto

132 projekty, 120 badań z użytkownikami, 365% wzrostu w zyskach – to tylko niektóre statystyki podsumowujące rok 2014 w kreatywnej agencji eCommerce Ideacto.

czytaj dalej

Kreatywna agencja eCommerce Ideacto dzieli się dobrymi praktykami z realizacji projektów internetowych

2 lutego 2015, 13:04, Ideacto

Kreatywna agencja eCommerce Ideacto udostępnia w Internecie Biblię Jakości. Pod nazwą publikacji kryją się checklisty – know-how agencji w zarządzaniu projektami internetowymi.

czytaj dalej

Ideacto zaprojektowało serwis internetowy salonów kosmetycznych Jean Louis David Polska

15 stycznia 2015, 09:38, Ideacto

Na przełomie grudnia i listopada 2014 roku, kreatywna Agencja eCommerce Ideacto wdrożyła nowy serwis internetowy w domenie Jean Louis David – usługi kosmetyczne. Klient dotychczas kojarzony był jedynie z usługami fryzjerskimi. ...

czytaj dalej

„Rolnik na czasie”, czyli nowy blog Grene zaprojektowany przez Ideacto

19 grudnia 2014, 07:26, Ideacto

Na mocy stałej współpracy kreatywnej agencji eCommerce Ideacto oraz firmy Grene zapewniającej techniczne wyposażenie rolnictwa, został uruchomiony blog ekspercki Rolnik Na Czasie. Jest to realizacja wcześniej stworzonej strategii komunikacji marki Grene w Internecie. ...

czytaj dalej