Biuro prasowe

1 października 2012, 15:30, IdeactoIdeacto

Magdalena Kościelna w zespole Ideacto

 Magdalena Kościelna

Do zespołu Ideacto dołączyła Magdalena Kościelna, która objęła stanowisko

specjalisty ds. social media. Magda będzie odpowiedzialna za współtworzenie i realizację

strategii komunikacyjnych, zarządzanie treściami i społecznościami, wspierając i rozwijając

w Ideacto również dział wideo – wespół z Grzegorzem Cholewą.

W Ideacto pod merytoryczną opieką Magdy znajdą się m.in. projekt wideo bloga Barbara Kwarc oraz

projekty realizowane dla Almirall Polska.

Magdalena Kościelna pierwsze kroki w social media stawiała w agencji WeAreMedia,

gdzie od 2011 roku była odpowiedzialna za kompleksową obsługę marek z branży

finansowej (m.in. Krajowego Rejestru Długów, Serwisu Ochrony Konsumenta czy BNP Paribas

Bank). Wcześniejsze doświadczenia zdobywała przy organizacji konferencji branżowych

poświęconych public relations oraz komunikacji marketingowej (m.in. AdConference 2010

i Public relations – zarządzanie kryzysowe).

Magda jest absolwentką Dziennikarstwa i Komunikacji Społecznej na Uniwersytecie

Wrocławskim oraz studentką Psychologii w Wyższej Szkole Psychologii Społecznej.