Biuro prasowe

15 stycznia 2015, 09:38, IdeactoIdeacto

Ideacto zaprojektowało serwis internetowy salonów kosmetycznych Jean Louis David Polska

Na przełomie grudnia i listopada 2014 roku, kreatywna Agencja eCommerce Ideacto wdrożyła nowy serwis internetowy w domenie Jean Louis David – usługi kosmetyczne. Klient dotychczas kojarzony był jedynie z usługami fryzjerskimi. Nowa strona ma za zadanie promować ofertę komplementarną, jaką są usługi kosmetyczne. W internetowym portfolio Jean Louis David (Provalliance Polska) możemy obecnie znaleźć  takie strony jak:

 

strona główna.jpg

Strona główna Salonów Kosmetycznych Jean Louis Polska

 

Zadaniem postawionym przed Ideacto była kompleksowa realizacja projektu – począwszy od makiet funkcjonalnych, przez kreację graficzną, skończywszy na wdrożeniu. Na potrzeby realizacji projektu przygotowano również wersję serwisu opartą o technologię RWD (Responsive Web Design) mającą na celu zagwarantowanie wyświetlania strony na urządzeniach mobilnych – odpowiadając w ten sposób na potrzeby użytkowników korzystających ze smartfonów i tabletów (wszechobecny trend wieloekranowości przeglądania treści internetowych).

 Makieta strony głównej.jpg

Makieta strony głównej serwisu

 

 Makieta strony głównej tablety.jpg

 Makieta strony głównej serwisu w wersji na tablety

 

  Strona główna tablety.jpg

 Strona główna serwisu w wersji na tablety

 

  Makieta strony głównej smartfony.jpg

 Makieta strony głównej serwisu w wersji na smartfony 

  

 Strona główna smartfony.jpg

    Strona główna serwisu w wersji na smartfony

 

„Głównym celem projektowania nowego serwisu było stworzenie dedykowanego miejsca dla promocji silnie rozwijającego się działu usług kosmetycznych oraz wsparcia sprzedaży – rezerwacji wizyt na zabiegi kosmetyczne on-line” – mówi Maciej Muszyński, project manager odpowiedzialny za koordynację projektu.

W trakcie realizacji projektu, zakres prac po stronie Ideacto został poszerzony o:

  • Audytowanie systemu rezerwacji, który jest wspólnym mianownikiem dla strony usług kosmetycznych i serwisu fryzjerskiego,
  • Wykonanie dedykowanego logotypu dla projektowanej strony usług kosmetycznych.

 

Współpraca Provalliance z Ideacto nie zakończyła się  na projektowaniu serwisu usług kosmetycznych. Niedawno rozpoczęły się działania zarówno w Social Media – prowadzenie profilu w/w. serwisu na Facebook.com oraz stała obsługa nowowdrożonej strony.