Biuro prasowe

5 lutego 2015, 16:15, IdeactoIdeacto

Kreatywna agencja eCommerce Ideacto podsumowuje 2014 rok

132 projekty, 120 badań z użytkownikami, 365% wzrostu w zyskach – to tylko niektóre statystyki podsumowujące rok 2014 w kreatywnej agencji eCommerce Ideacto.

 

Rok 2014 przyniósł sporo sukcesów wrocławskiej agencji interaktywnej. W spółce odnotowano 365% wzrostu w zyskach oraz o 85% większe przychody niż w latach poprzednich. Zespół agencji pracował nad ponad 130 projektami, w tym dla największych marek, takich jak: Samsung, Ceramika Paradyż, ING Bank Śląski.

 Ideacto_podsumowanie.png

- Wszystkie realizowane przez nas zespół projekty przynoszą nam sporo powodów do dumy i satysfakcji. Cieszymy się, że ich jakość doceniania jest również w niezależnych konkursach, czego dowodem jest m.in. zdobyta przez Ideacto nagroda Webstar w kategorii Creative – mówi Marcin Cichoń, Dyrektor Operacyjny w Ideacto.

 

W minionym roku wiele działo się także wewnątrz agencji. Ideacto przeszło zmianę identyfikacji wizualnej firmy, w ramach której powstała m.in. nowa strona internetowa. Agencja zdobyła także pierwsze doświadczenia w organizowaniu własnych wydarzeń edukacyjnych, rozpoczynając cykl szkoleń Akademii Ideacto dla project managerów i specjalistów eCommerce.

 

- Z podsumowaniami wiążą się postanowienia. Na pewno chcemy rozwijać się w naszych dotychczasowych usługach, a mamy apetyt na jeszcze więcej. Statystyki mówią dużo o tym, co udało nam się zrealizować, ale najważniejsze, że wciąż nie brakuje nam pomysłów na to jak wspierać e-biznesy naszych Klientów. Nie możemy się już doczekać okazji, by realizować z nimi kreatywny eCommerce – dodaje Nikodem Krajewski, CEO Ideacto. 

 

Zobacz podsumowanie roku 2014 w agencji Ideacto: infografika

 

 

 

Załączniki