Biuro prasowe

29 maja 2015, 09:01, IdeactoIdeacto

Ideacto podwójnie nagrodzone w konkursie Power of Content Marketing

W tegorocznej edycji konkursu Power of Content Marketng Awards Szpalty Roku 2015, kreatywna agencja eCommerce Ideacto uzyskała nagrodę i wyróżnienie za swoje projekty "Sprytny Albert"oraz „Biblia Jakości Ideacto". Rozstrzygnięcie konkursu odbyło się 28 maja 2015r. podczas uroczystej Gali w warszawskim Teatrze Kamienica.

 

Kreacja "Sprytny Albert" realizowana dla ING Banku Śląskiego została nagrodzona Srebrnymi Szpaltami Roku 2015 w kategorii „Content Marketing Strategy. Kampania content marketing dla klientów”. Projekt obejmował cykl landing page’y, gdzie wykreowany przez Ideacto bohater – Sprytny Albert – prezentował klientom banku jakie korzyści przynosi korzystanie z karty płatniczej w sieci.

- Realizacja kampanii w głównej mierze opierała się na pracach koncepcyjnych. Przygody bohatera powstawały sezonowo, tak aby nawiązywały do bieżących potrzeb klientów banku i pokazywały jak można zaspokoić ich realne potrzeby - mówi Nikodem Krajewski, CEO Ideacto - Cieszymy się, że „Sprytny Albert” po raz kolejny zdobył uznanie branży kreatywnej. Wcześniej akcja została nagrodzona w X edycji Webstar Festival.

Drugi z nominowanych projektów - Biblia Jakości Ideacto - otrzymał Wyróżnienie w kategorii „Digital: Publikacje jednorazowe. Raport”. Projekt jest zbiorem checklist (list kontrolnych) stworzonych przez Ideacto jako narzędzie skutecznej kontroli nad przebiegiem zleconych projektów.

- Jest nam niezmiernie miło, że „Biblia Jakości” zdobyła uznanie Jury konkursu. Jest to dla nas o tyle ważne, że projekt ten był pierwotnie naszą publikacją. Cieszymy się, że dzieląc się naszym know-how z zarządzania projektami internetowymi, udało nam się nie tylko odnieść sukces w edukacji branży, ale także zdobyć wyróżnienie w tak prestiżowym konkursie – mówi Marcin Cichoń, Dyrektor operacyjny Idecato.

Szpalty Roku organizowane przez Stowarzyszenie Prasy Firmowej to jedyny w Polsce konkurs, który wyróżnia najlepsze projekty content marketingowe, oceniając zarówno pojedyncze narzędzia jakimi są media customowe, jak i całościową strategię komunikacyjną.